Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...
Vnímání značky Gambrinus
Odložil, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Gambrinus spotřebiteli v rámci českého trhu s pivem a na základě zjištění formulovat doporučení vlastníkům značky pro maximalizaci hodnoty značky a zlepšení jejího vnímání. V teoretické části je popisována značka obecně, její strategické řízení a metody výzkumu. V praktické části je popisován český trh s pivem se zaměřením na skupinu Plzeňský Prazdroj. Dále je analyzována značka Gambrinus z hlediska jejích hodnot, marketingových kampaní a postavení na trhu. V závěrečné kapitole je prováděno kvantitativní a kvalitativní šetření pro zjištění vnímání značky Gambrinus spotřebiteli na českém trhu. Na základě zjištění jsou formulována doporučení pro vlastníky značky.
Marketingová komunikace značky Gambrinus se zaměřením na spotřebitelské soutěže v letech 2009-10
Hrabáková, Alexandra ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Gambrinus a je zaměřena zejména na spotřebitelské soutěže v letech 2009 - 2010. Pomocí deskriptivní metody se snaží předvést, jak vypadají reklamní kampaně značky, která se dlouhodobě drží na prvním místě v oblíbenosti a spotřebě na českém pivním trhu. Úvodní část práce ukazuje historický vývoj, který přispěl k vybudování silných základů značky postavených na pevných hodnotách a postupné rozvíjení marketingových aktivit. Představuje Gambrinus v rámci portfolia Plzeňského Prazdroje a ukazuje jeho vymezení vůči ostatním značkám, a to zejména na srovnání cílových skupin. Jádro práce seznamuje se spotřebitelskými soutěžemi, které proběhly během vymezených dvou let. Ukazuje jejich princip, výhry a mediální kampaně, které je doprovázely. Lehce nastiňuje jejich silné a slabé stránky a poukazuje na fakt, že ve své podstatě, jsou všechny tyto soutěže stejné. Samotný závěr práce vyhodnocuje jednotlivé soutěže a poukazuje, kterým směrem by se Gambrinus měl vydat, zejména pak, co by na svých soutěžích měl zlepšit. Největší chybou shledává komunikaci na sociálních sítích, která během těchto kampaní nebyla příliš dobrá, a proto navrhuje způsob, jakým tento problém vyřešit. Celá práce ukazuje, že přes veškeré nedokonalosti kampaní, je nejdůležitější názor...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.